Urbatek випускає бренд-фільм, щоб представити новітні колекції мінерального композиту і розповісти про його конструктивних можливостях.

Серії Calacatta Green і Oxide Grey – лише деякі з новинок, які демонструються в відеоролику і поєднують в собі сильний характер і вишукану витонченість.

Нова рекламна кампанія XTONE виходить за загальноприйняті рамки. Відеоролик ‘ Beyond the line ‘, який компанія  Urbatek  з  PORCELANOSA Grupo  тільки що опублікувала на своїх офіційних каналах, показує нескінченні можливості використання штучного каменю.

Бренд-фільм, створений продюсерською компанією  LaQuadra , демонструє інновації та якість останніх колекцій XTONE, в яких головна роль відведена серіям  Calacatta Green  і  Oxide Grey . «Концепція ‘ Beyond the line ‘ таїть в собі  особливу всесвіт, розповісти про яку було просто необхідно. Саме цей креативний лейтмотив став основою для створення бренд-фільму XTONE. Фільм про оригінальної продукції повинен бути відповідним », – поділилися директор  laQuadra  Начо Санчес і креативний директор Кіке Коломер з агентства The Serious під час презентації, що пройшла в виставковому залі Urbatek.

Вироби із серії  Calacatta Green  мають  яскраво виражені зелені прожилки , що імітують ріст коренів дерев. Представлені в форматах  150 см x 300 см, 120 см x 250 см і 120 см x 120 см , вони з таким самим успіхом можуть бути використані на будь-якій поверхні, надаючи простору більш органічний характер. Oxide Grey , в свою чергу, переносить відтінки іржавої сталі в великий формат і розширює можливості використання за рахунок відсутності стиків і глянсовою текстури поверхні.